Ny kamera - nya bilder.

Ganska många förstod vad jag skulle köpa. Eller har köpt. En ny kamera. En Nikon D3s. Känns som ett alldeles overkligt köp.



Har inte hunnit prova den så mycket som jag skulle vilja. Tiden räcker inte till. Men idag var Alvin och jag och matade änderna, och jag hann med nöd och näppe dra upp kameran (med en 70-300mm-glugg på är det ingenting man bara kastar upp när tillfälle ges, haha) och ta några snabba bilder. Och åh vad jag redan gillar den här prylen.

Alla bilderna utan ansiktbilden på Alvin är tagna med Nikkor 50mm. Ansiktbilden är tagen med Nikkor70-300.

  Kristin - Photographyraphy

Haha oj då, måste också ut och fotografera lite änder sen när Thilda skall ut och mata de små liven :) Jodå de gick nog bra igår ska ni se ;)


2011-04-10 / 09:09:07 Url: http://mouzieephoto.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?