Trevlig start.

Esther och Sonya ligger i sängen och myser i solskenet. Solen skiner och det kunde lika gärna vara en vårdag i mars.

Hoppas på snö i vinter. Jag vill ta galna vinterbilder med snö flygandes överallt! Inte det här, gråa, trista...

Min vackra, underbara lilla Esther.


Jag har inte fotograferat på länge. Mitt andra jobb tar all kraft, jag har ingen ork kvar att vara inspirerad eller fokuserad.

Jag väntar på en leverans av en störtsnygg bakgrund, samt en tygleverans på säckväv. Har tänkt att använda det till julkortsfotograferingarna. Eller ja, kanske inte ska skriva det i plural, jag har bara en sådan fotografering. Kan/vill/hinner inte göra fler, som min tillvaro ser ut nu. Lite besviken blir jag allt om sakerna inte hinner komma så jag kan använda dem, för, jag har ju räknat med det... Och om det bara kunde komma snö. Denna underbara snö! Då kunde jag engagera mig i julkortsfotograferingar! Men nu, med blask...

Nu ska jag skriva färdigt lite julkort, sedan åka och luncha med en arbetskamrat. Och efter det jobba, på mitt andra, energisugande jobb (och nej, det är inget fel på mitt jobb. Inte i jobbet i sig själv. Men det är mycket omkring som tar tankekraft och energi. Sådant som jag eftersökte förr, för att få jobba med huvudet och inte bara kroppen. Men nu skyr jag det...)

 


Namn

Mail

Url


   Spara?