Sjuk..?

Jisses, jag som hade stora planer för den här kvällen.

Dvs att sitta och redigera och färdigställa de sista bilderna jag har kvar. Men, jag började må hemskt illa. Det finns inte en tillstymmelse till lugn och ro, barnen har sin snickarbänk i samma rum där datorn står och just precis nu (av alla tillfällen) ska de hamra och spika. När jag påpekade att jag inte mådde bra och inte ville höra allt hamrande kom Elis med sina gröna Peltor hörselskydd. Så dessa har jag på mig nu. Måste se idiotiskt ut.

Men ärligt, jag orkar inte sitta rakt upp längre för jag mår så illa, tror det är magkatarr på ingång. Det får jag med jämna mellanrum. 

Kanske hinner de sista bilderna i morgon innan jag ger mig av. Gudars hoppas detta är snabbt övergående, för sjuk kan jag inte bli. Har tre fotograferingar i morgon, häst-, hund-, och häst igen. Ska bli så skoj och jag längtar efter kvällen då jag får tanka in alla bilder från dagen och sedan sitta hela natten och redigera.

Kan bjussa på en bild från fotograferingen med islandshästen Zeda (de bilderna är faktiskt klara nu). Men sedan blir det sängen bums för mig.

I morgon blir det till att fotografera ännu fler söta islandshästar.



PS Ni som kollar bloggen kan väl även kika in på hemsidan (www.hannamariafoto.se) och ge lite respons. Jag blir så glad över alla responsmail som plingar in i min mailbox, och vill gärna ha fler) DS

  Marcela

Du får krya på dig då! :)


2011-07-19 / 10:39:33 Url: http://mdiaz.se
  Marie

vacker bild, du får krya på dig. har också magkatarr emellanåt och det är gräsligt ont


2011-07-19 / 19:45:53 Url: http://myflowergirl.blogg.se/
  Marie

vacker bild, usccha magkatarr är inge och leka med, krya på dig


2011-07-19 / 19:46:33 Url: http://myflowergirl.blogg.se/
  Marie

Hehe båda mina kommentarer kom visst fram, det hakade sig så jag skrev om, fniss



Ja, det är jobbigt, men det ger sig säkert snart då du är fit for fight igen


2011-07-19 / 22:25:06 Url: http://myflowergirl.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?