Bildlöst.

Äsch, jag tänkte posta ett inlägg utan bilder, men ångrade mig.

Men det får bli en bild från förra veckans fotografering. För jag har inte hunnit med någonting alls från dagen. Lyckades dock fylla mitt minneskort på femton gig. Hur lyckades jag med det? Så hemskt pinsamt att behövs avbryta för att rensa bilder.

Men det blev i alla fall en fotografering av ett svenskt halvblod, en fotografering av två whippetar och en fotografering av en islandshäst. Och i morgon är det dags igen. Chihuahuafotografering om vädret är med oss. 

Nu ska jag fortsätta med mitt digra jobb med överföring och rensning av bilder. Det behövs. I en av minneskortsfacken är det bara bilder från familjeaktiviteter, men det är inte överfört sedan länge (skönt med två misseskort i kameran), så det ska jag göra också. I morgon kanske det dyker upp en och annan bild från dagens fotograferingar.

 



Paret ovan känner ni väl igen vid det här laget :)

  Marie

Skönt att du är pigg nu, en annan är ej pigg nu, men de tär sömnmässigt, hehe



Ska upp och jobba nu,

Kramar


2011-07-20 / 05:20:23 Url: http://myflowergirl.blogg.se/
  Marie

jag vill också ha tid på mig på morgonen vill inte stressa, får lätt illamående och huvudvärk annars



Hoppas att du har en toppendag

kramar


2011-07-20 / 15:48:06 Url: http://myflowergirl.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?