Trassel, trassel.

Sist jag skulle ladda upp bilder så försvan enheten där jag hade bilderna, trots omstart av närverk och annat. Ibland blir jag så skapligt trött på tekniken. Och gången därinnan fungerade det inte med bilder på blogg.se.

Men nu ska allt (förhoppningsvis) fungera igen.

Nedanstående är en bild som min kära lillebror tog på oss. Vi har så hemskt lite bilder på oss helaste familjen. Fast barnen var speedade och totalt ovilliga till att ställa upp på bild.


Snart drar vårens bokningar igång på allvar. Det ska bli himla kul! Hästfotograferingar, student, barn och bröllop finns inlagt.

Samt ett par andra extrajobb i min lilla fotofirma. Har inte direkt med fotograferandet att göra, (vilket just nu fick mig att komma på att jag måste lägga till SNI-koderna för det till skattverket. Inte glömma - inte glömma - inte gl...) men med webdesign. Rätt kul att bli uppskattad från flera håll, och kunna göra lite annat. Jag som har så mycket tid över menar jag ;-)

  Kristin - Photography

roligt för dig, lycka till nu :)


2011-05-19 / 14:03:43 Url: http://mouzieephoto.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?