Äntligen internet.

Nu är jag på banan igen.

I tisdags hade jag en expressfotografering, jag stressade så makalöst att jag knappt minns att jag genomfört sessionen.

För att vara på den säkra sidan tog jag med inomhusutrustningen vilken var en himla tur, för det var inomhusbilder som önskades. Vid preleminärbokningen bestämdes utomhusbilder, så det var tur att jag ändå tog med mig allt.

Under de två timmarna jag var där hann vi ta grymt många uppsättningar porträtt: ettårs-, familje-, syskon-, kusin- samt ytterligare ett familjeporträtt.


  Hanna

Kanonbra bilder Hanna!


2010-09-04 / 17:32:38 Url: http://hannasfoton.blogg.se/
  Hanna

Här ser det ju ut som jag har kommenterat själv... Vad mysko. Jag brukar inte ge mina egna bilder beröm, inte officiellt i alla fall ;-)


2010-09-06 / 07:10:00 Url: http://hannasfoton.blogg.se/
  Emelie

Å vad roligt att se bilder på lilla ludvig! (Hans föräldrar gick i samma f-grupp som jag när jag väntade Filip) =)


2010-09-12 / 19:46:25

Namn

Mail

Url


   Spara?