Syrén.

Jag har satt syrenbuskar här utanför. Förra gången jag gjorde det var det mörkt ute, så jag snappade inte riktigt upp var de satt. Sedan glömde jag bort dom ett par dagar. Och så frågade jag Björn var buskarna var. "-Jaa... jag tror jag råkade lägga jordhögen på dom". Hur man nu kan råka lägga en ett ton tungt lass med jord någonstans. Men den råkade hamna på mina plantor.

Så jag gjorde ett nytt försök. Sex frodiga små plantor grävdes ner i ett lagom skuggigt hörv av trädgården. Om de tar sig (hur stor är den chansen egentligen) så plockar jag hem lite fler plantor som jag ska sätta nedåt slunganhusen. Björn har planterat nypon där. Det vassaste som finns typ. "Så inga jävla ungar kommer in efter bollar". Han gillar inte våra grannar, och speciellt inte barnen.


Namn

Mail

Url


   Spara?