TjejVättern avklarad

Jag har ingen koll på några tider. Det enda jag vet är att det var grymt jobbigt. Hemsk motvind, hemsk blåst och hemskt regn. Dessutom var det sabotage, någon hade hällt ut spik på banan så hundratals tjejer fick punka. Men det märkte jag inget av, tack och lov.

Ett tillägg är, att nästa år (ser ni, jag är redan på G för en runda nästa år igen) ska jag packa ner mer än 2 träningsmil i ryggsäcken. Gudars vad mina ben värkt i natt. Det är inte sunt att cykla tio mil utan att ha tränat mer än en timme.

Men ingen känsla är ju så härlig som när man är ombytt och kan koppla av i bilen efteråt. Åhh vad bra man känner sig då. Och jag fick faktiskt en femårsmedalj. Inte visste jag att jag deltagit så många år.

Idag har jag dock inte tid med någon vila. Dagen startade vid sex i morse, Björn och Elis och vi andra åt frulle innan de skulle iväg till Linköping för flyguppvisning. Sedan ska jag och Alvin åka och panta miljoners burkar, handla blommor åt gammelmormor och sedan plantera det. Klockan ett ska jag på kusinträff, det ska också bli kul.

  Kristin - En mammas fotoblogg

Soft, här är någon som inte läst min blogg ;) 5 timmars sömn, jakt efter modeller varje dag då jag sminkat och pluggat samt fotat varje dag plus att jag skall försöka hinna med att umgås med familjen vilket inte riktigt gått om jag vill.

Min egna tid är nu när vi precis lagt tösen vilket går åt till att kika på datorn i fem minuter inna jag måste tvätta alla penslar, väskan och plocka i ordning för morgon dagen och sen försöka hoppas på att jag kommer i säng kl 22 så jag iallafall får 6 timmars sömn, brukar komma i säng vid 23 så det går inte riktigt som jag vill, skrattar.



Du får gärna byta kropp med mig om du vill för den är lite trött nu särskilt efter att jag slitit trots att jag egentligen fått då jag skulle varit sjukskriven och ligga hemma i 2 veckor.



Men usch nu tror du säkert att jag skäller på dig och det var inte riktigt så jag menade försökte bara gå igenom mina tre senaste veckor, haha. Det är mer i make up än vad man tror ;)

Hur går det för dig och ditt fotande, några bröllop i år?


2010-06-13 / 21:25:26 Url: http://mouziee.blogg.se/
  Kristin - En mammas fotoblogg

Och grattis till att du fixa loppet, skall du känna dig stolt över för det är inte alla som fixar det!

Inte bara jag som har en hel del bollar i luften :)


2010-06-13 / 21:26:47 Url: http://mouziee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?