Sommarbilder.

Det här är ju lite sommar i alla fall. Fast igår var det skitkallt ute så det var inte speciellt somrigt att vara ute. Jag var ju hemma från jobbet så jag läste mest. Liggandes och sittandes. Inne och ute. Kameran är ju alltid med mig så några macrobilder blev det också. Men jag mådde grymt mycket bättre än i måndags, då kände jag mig riktigt, riktigt sjuk. Ungefär som när jag höggravid låg inlagd på sjukhus med skyhögt blodtryck.



Idag ska vi åka till ICA och köpa massor med jordgubbar och kalla goda korvar, och sedan ska vi ha picknick ute hos mormor och morfar.

Dessutom har barnen beställt paj till middag ikväll. "Sådan paj som Plugh äter!" "Ja! Sån paj som Plug äter mamma! Det vill vi ha ikväll!" Jaha. Och hurdan j*vla paj äter den där fågelskrämman då? (Byggare Bob om ni inte hajjar vad jag menar, hehe). Det lutar åt att jag gör det lätt för mig och köper färdig pajdeg, och sedan stoppar i vanlig köttfärs och fetaost och så får det stå i ugnen ett tag. Det funkar nog. Oj vad hungrig jag blev.

 

  Kristin - En mammas fotoblogg

Åh underbara macro.

Haha vad bra fast nu var det ju inte tvättandet av penslar som tar tid tänkte mest på att jag kommer hem sover en timme drar iväg på praktik och är hemma sista timmen när Thilda är vaken sen går jag och lägger mig. Har praktiserat varje dag jag gått i skolan om man bortser när jag låg inne på sjukhuset och inte fick göra så mycket mer än att sova och knapra piller.

Man saknar sin lilla tös men nu är det bara dagar kvar till examen och då får man vara hemma en stundoch mysa med henne längtar

Skulle inte du fota bröllop i år? Är mest nyfiken då det är så många som gör det. Skulle tycka det var jätte skoj men men jag får öva lite innan så får vi se vad det blir av mig, har ju kommit en bit på vägen nu med nya kameran iallafall :)

Nej nu ska jag sova, provsminkning imorgon sen b'r det av till att sminka 13 modeller på Cafe Opera fram till 22 så man får allt stanna kvar i sthlm imorgon, prov på fredag, wish me luck :)


2010-06-16 / 21:44:24 Url: http://mouziee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?