Ebba.

En ynka bild på Ebba hann jag med. Nu ska jag rusa till jobbet. Shit vad trött jag är. Tänker alltid att jag ska ta en powernap innan jag går tillbaka. Men det sker aldrig. Håller igång här hemma och blir sedan dödstrött sista timmen på jobbet. Hoppas kvällen går fort, jag har huvudvärk och har dessutom tänkt ta antingen en cykeltur eller promenad till ikväll.

BTW Förra månaden (maj) slog jag rekord i antal taggade bilder sedan jag startade med publika uppladdningar. (taggade bilder är de jag publicerat, antingen här eller på fejjan). Om jag inte räknar med de här sista Emil-bilderna så har jag publicerat (några till är ju levererade som beställningar, men inte publicerade) 61 bilder i maj månad. Huvva. Fast jag blir så glad över uppdrag ska ni veta :-)

 


Namn

Mail

Url


   Spara?