Alvin.

Lillskrutten i egen hög person.



Kanske kan det bli lite fler höstbilder i morgon. Jag har mina planer på att ge mig iväg och prova och testa inför framtida höstfotografering.


Jag har så många löften hänger i luften. Jag har lovat så många att jag nu tappat räkningen på allt. Om det bara vore mail jag fått, men muntliga löften är ju värst, för det är dom jag glömmer bort.

Och tro mig kära ni, anledningen till att jag inte hört av mig är inte att jag inte vill fota. Det är bara det att dygnet har för få timmar... Jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Jag tror jag har sagt till alla att "vi väntar tills det blir höstigare ute". Känns det igen?

Just nu har det varit mycket, jag jobbar mycket och åtar mig ibland väl mycket ideella projekt vid sidan av. Men jag vet att jag har en lugnare period framför mig den här månaden.

Så. Ni som är seriöst intresserade av att bli fotograferade; barn, familj, djur eller allt på samma gång: maila! Så tar vi det inom några veckor. Får jag det på mailen ([email protected]) kan jag lättare se till att föra in det i almanackan.

För jag gillar ju det här. Jag fotar er gärna, framförallt era barn, som ni förhoppningsvis förstår. Ingen behöver vara rädd att fråga, för jag har hittills aldrig sagt nej. Bara skjutit upp lite ;-)


Namn

Mail

Url


   Spara?