Julkort.

Nu börjar en av mina favorittider i fotosammanhang. När det är dags för julbilderna. Det går att variera in i det längsta, och det är lika kul hela tiden.



Jag har en hel drös med idéer till årets julkort, idag började jag prova mig fram lite. Lät barnen prova kläderna och leka lite. Och så ville ju Sonya vara med också, hon brukar inte vara med på julkorten men nu satte hon sig så snällt att hon såklart fick vara med när vi provade. Hon är ju barnens storasyster.

Om det är någon som är intresserad av julkort så får ni höra av er: [email protected]. Det vet ni vid det här laget. Lite tomte/pepparkakegubbekläder kan jag även låna ut, tomtekläderna (kappa och mössa) är i storlek 1-2 år samt 3-4 år. Har även en pepparkakeklädsel i storlek 3 år, samt en tomtebody med mössa i storlek 62. För pyttetomtar.

Så nu vet ni det :-)

  Anonym

SV: det var så lite så:)!

kram! :)


2009-11-20 / 16:51:34 Url: http://malinhee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?