Hjälp.

Det är ingen hemlighet för någon att jag fotat Ludvig för något speciellt. Han och hans föräldrar ska nämligen få en bildförstoring i canvas, 50x50 cm, när han döps. Ja, motivet är ju givetvis Ludvig själv.

Jag har bara sådan beslutsångest, och tänkte ta till bloggen som hjälp.

Vilken bild av dessa tycker just Du ska bli förstoringen? Eller är helt enkelt ingen av bilderna passande?

Du kan skriva helt anonymt om du vill, och bara ange bildens nummer i kommentarsfältet.

Vote verkligen jättesnällt om jag fick lite hjälp. Det är lätt att bli blind när man pysslar med sina egna bilder.



Bild nummer tre har jag andra planer för än en förstoring. Så det är de övriga bilderna jag har tänkt till canvas.


Ja, jag märker att inte bara jag tycker att bilderna är ganska lika.

Just nu:
Bild 1=2 röster
Bild 2= 0 röster
Bild 3=1 röst
Bild 4=7 röster
Bild 5=4 röster
Bild 6=4röster

Femman gillar jag också mycket. Men just i förstoring skulle jag själv vilja ha en bild där barnet är vaket.



Ser att Picasa har ändrat hur bilderna är beskurna, det är nog för att de ska passa in i collaget, men så störande. *morr* Det jag främst märker det på är bild nummer ett, där har jag själv inte beskurit den så tajt under hakan, men här i collaget ser det inte likadant ut.

  Anonym

nr 4 gillar jag


2009-11-04 / 19:26:23
  katta

ettan e fin, så grymt fina ögon på den! sexan är fin mamma-barnbild men jag tror nästan att femman blir finast som förstoring! hoppas att du har blivit lite hjälpt...som sagt det e grymt fina bilder allihopa! =)


2009-11-04 / 19:28:42
  Sanna

Nr 1 eller nr 6. Nr 6 var finast dock :)


2009-11-04 / 19:29:29
  Anonym

Underbara bilder! Förstår att du har beslutsångest. Jag tycker om bild 5 och 6.


2009-11-04 / 20:06:25
  ELLEN AHL AXELSSON

Jag skulle helt klart välja nummer 6. Så mycket känslor i den jämfört med de andra. Tycker det kan vara lite väl tråkigt med bilder på fötter och händer, sedan tycker jag personligen att 1an är lite fel beskärd. tvåan ser han lite butter ut men ögonen är vackra. fyran så är en hand och täcker för munnen och han kollar inte i kameran, men ögonen är jätte fina där. Femman ja barnet sover som du sa där tycker jag likadant fast det är vackert och fridfullt men lite tråkigt kanske när ögonen inte är öppna. 6an är då klart bäst då den är så känslofylld, fast skulle vilja ha lite mer av halsen på barnet bara lite men förstår att du vill komma åt ansiktet ;). Ja ta inte illa upp du bad ju om råd, sedan är detta min personliga åsikt bara ^^


2009-11-04 / 22:34:26 Url: http://byellen.se/
  gabriella

jag tycker bild 1 kram


2009-11-04 / 23:32:43
  Millan

4 ä jätte fin!


2009-11-05 / 06:35:56
  Sofia H [gästbloggare hos Matilda]

Nr 4 eller 6, ett svårt val :-)


2009-11-05 / 08:30:19 Url: http://sofiaphoto.blogg.se/
  Anette Alexandersson

jag tycker absolut nr 4. Kram


2009-11-05 / 09:28:04

Namn

Mail

Url


   Spara?