Goder kväll :-)

Bjuder på en bild till på Ludvig. Han var riktigt söt, den lilla rackaren.




Ikväll blev det dessvärre inte mycket gjort alls. Inte med någonting. Inga bilder, inget pyssel. Sov en stund vid barnnattningen, tvättat och grejat med alla vanliga hemmasaker. Känner mig lite orkeslös inför min jobbhelg, fe-sön 07-20. Fast på lördagen delad tur. Det kommer inte bli mycket bloggat under helgen. Det förstår ni säkert.

Jag hämtade hem stolen jag lämnade till min kusin tidigare i höstas. Hon hade gjort en dyna i julmmotiv till den, och det blev faktiskt jätte, jättebra! Grov säckväv, med röda detaljer på.

Jag fick dock aldrig möjlighet att fota den med två vilda barn surrandes runt fötterna. Men jag lovar att  ni kommer att få se den senare. På ett eller annat sätt ;-)

Nu ska jag hämta upp lite samarin och losec att ta död på min halsbränna med. Sedan blir det lite Tradera innan jag ska sova. Klockan står som vanligt på 04.45. Jag blir trött av att bara tänka på att gå upp så tidigt. Fast jag kan ju snooza till 05 i alla fall. Sju (förstår nu, SJU!) dagar den här veckan är det sådana mornar. Jag ser fram emot min måndag, då jag är ledig.

Ha en fortsatt trevlig kväll, och helg också för den delen.

  Sofia H [gästbloggare hos Matilda]

Jag har inte varit på Fotosidan magasin, det var en annan person. Men på pixbox startsida har jag varit med en rävbild =D


2009-11-06 / 12:41:16 Url: http://sofiaphoto.blogg.se/
  Sara

Hej. Jättefina bilder på lille Ludvig. Vem är han? Hade nog röstat på den bild som vann, den var kanon! Jag och Hannu har pratat om att låta dig fota våra ungar vid nåt tillfälle. Det är ju så svårt att få tid. Vad tar du för en session? :) kram.


2009-11-06 / 21:00:57 Url: http://willman.blogg.se/
  maria

aww så söt!:)


2009-11-08 / 12:57:52 Url: http://miiaahhh.devote.se

Namn

Mail

Url


   Spara?