Tävling.


(bilden är lånad från folket.se)

Man fick skicka in fler bidrag än ett, så jag plockade ut nio bilder som jag gillar lite extra.

Det stod ingenting om att de skulle vara oredigerade, eller om de enbart skulle vara fotade med mobil eller kompaktkamera. Dessutom stod det heller inget telefonnummer i papperstidningen, vilket jag talade om för de på redaktionen här i Flen. Hur ska man kunna mms´a bilder om det inte finns något nummer? Tur att det gick att maila bilder också.

Jag plockade ut de bilderna jag fick tips om, snigelbilden och nyckelpigan, bland annat. Deadline är på fredag, och vinnarna publiceras i tidningen på måndag. Håll en tumme för mig, så är ni söta :)

folket.se/lasarbilder - där kan ni se alla inskickade bidrag. Mina mail kastas säkert, tror ni inte att de misstänker att det är skräpmail om de får nio olika mail inom loppet av en kvar, med filer i? Hrm.


// Hanna
  Hello frullan här....(millan)

Var ut och tittade på bidragen som har kommit in på vårtävlingen, shit du har ju skickat proffskort. Lycka till!


2009-05-12 / 22:39:15

Namn

Mail

Url


   Spara?