Startsidebild.

Jag har vunnit en startsideplats på min bildsida. Nordens största bildcommunity, kallas det. Har aldrig ens kommit på tanken att tävla där, eftersom alla startsidebilder alltid håller så hög klass, det är alltid något "extra" med dom. Så när jag loggade in misstänkte jag att datorn hade hakat upp sig, eftersom meddelandelampan sa att jag hade åtta nya meddelanden, och 84 olästa bildkommentarer.

Blev (och är) skitglad av det, men hade faktiskt aldrig trott att någon av mina bilder skulle komma med.

Om någon vill se den sidan kan ni säga till, som jag tidigare skrivit outar jag inte den andressen då jag fotar så mycket av allt, har runt 2000 bilder där. Andra människor, andras barn och mycket här hemifrån. Men om någon vill kolla får ni säga till, jag kommer inte neka någon adressen men jag vill veta vilka som ser.


//Hanna
  Beatricé

Vill se. Rolifr att du vann. Vad var priset då förutom äran...


2009-05-16 / 13:28:39

Namn

Mail

Url


   Spara?