Gårdagen.

I går kväll var jag ute en stund. Skulle egentligen fota solnedgång, men himlen var inte som jag tänkt mig så jag letade annat istället. Ställde D40´n med stativ mot ett träd och hann inte mer än plocka upp D300´n så spankulerade det omkring en myra på D40´n. Tyvärr har jag inte fått in snabbheten i alla reglage ännu, så jag får fortfarande sänka kameran och titta vad jag ska ratta och trycka på för att ändra allt. Efter lite trixande med ISO och exponeringskompensationsknapparna lyckades jag få till denna i alla fall. Tyvärr lite brusig pga av den höga ISO´n (1000).




// Hanna
  Anonym

Jag vill jätte gärna kolla på dina bilder på den tävlingen , putte tycker att ja ä knasig som ä så tokig i att kolla på alla bilder men dom ä så himla bra....


2009-05-17 / 21:21:09

Namn

Mail

Url


   Spara?