Det är så tråkigt,

att läsa bloggar som är ouppdaterade. Så jag får lite dåligt samvete över att jag ibland missar att uppdatera här. Men jag har fullt upp här hemma, senaste dagarna har jag valt ut och laddat upp bilder till en ny bildsida. Trots den fantastiska (hehe) mängden av personer som svarat ;-). Fast jag är likadan själv, jag skriver ytterst sällan i andras bloggar.

Dessutom har jag på flera håll fått frågan om jag inte har någon adress till mina bilder, och jag har ju så enormt många privata bilder ute på min ordinarie bildsida, att det känns fel att ge ut den adressen öppet till människor jag egentligen inte känner.

I alla fall.

Eftersom jag är väldigt förtjust i pixbox.se, lägger jag mina bilder där. Sidan är lättöverskådlig och lätt att navigera på, även för de som inte vanligtvis surfar där.

hannasfoton.pixbox.se.

Lätt va´.

Där kan ni kolla bilderna i bättre upplösning och få lite överblick. De bilderna jag gör åt andra ligger med lösenord, och de bilderna är fritt att tanka ner för de som fått lov att göra det.

Här på bloggen kommer det som vanligt finnas lite runtsnack kring bilderna, och bilderna redigeras innan för att passa in på bloggen, här lägger jag det bästa. Så det är inte samma bilder här som på bildsidan.



// Hanna
  Matilda [myphoto.blogg.se]

Vad fin header du har Hanna!



Sv: Ögonen i mina bilder brukar jag ändra lite kurvor i och sätta skärpa på också :)


2009-07-10 / 12:18:56 Url: http://myphoto.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?