Pyssel.

Tänk så skönt det är med helg. Att hinna sådant som inte riktigt får plats, tidsmässigt, de andra dagarna.

Det här är sådant jag har pysslat med den senaste veckan.



Isig juldekoration. (Björkgrenar som jag sprayat i vitt och silver, samt satt lite lila- och silverfärgade dekorationer i. Vitmålade klädnypor ligger bakom och meningen är att julkorten ska fästas i denna)



Nött bricka. (Köpt på loppis, och vitmålad och sedan slipad och skriven på)



Mysig soffa. (soffan även den köpt på loppis, med vita och grå fårskinn i. Kuddarna och skinnen är från IKEA. Nästa projekt är att vitmåla soffan, men än finns inte den tiden. Kanske i mellandagarna)



Boxar. (Kartonger som jag vitmålat och kantnött med Desert Ink från Panduro. Äntligen en förvaring för alla småprylar jag använder)



Lampa på pidestal. (Lampan har jag fått av mormor, lampfoten är vitmålad och dekorerad med ett band. Skärmen är köpt från "Huset mitt i byn". Pidestalen har Björn hittat på tippen för grymt många år sedan, men jag tröttnade på att ha den i svart så jag målade den vit samt målade en schablon i grönmetalic ovanpå)

  katta

gud vad du är duktig o håller på o grejar o donar!!! avis


2009-12-13 / 20:16:45
  Kristin

Man bara älskar Panduro, håller på som en tok jag med ;) vart bor du nu? Tror jag ska lägga till dig i mina länkar så jag finner dig lättare ;)


2009-12-15 / 13:04:03 Url: http://mouziee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?