Julkort :-)

Jag har knåpat julkort. I nästan fyra timmar. David hade en idé om hur han och Louise skulle ha sitt julkort, eller ja, själva bilden i kortet. Louise är så ambitiös att hon scrappar sina kort och sätter en personlig bild inuti. Jag gör mina i Photoshop och massbeställer som vanligt foton. Slövarianten. 

Jag hann även färdigstryka en herrbetjänt, som Björn ska få av min mormor i julklapp. (tur att han inte läser bloggen, hehe) Mormors skulle kassera sin trasiga herrbetjänt, och jag var snabbt framme och frågade om hon inte kunde ge den i julklapp till Björn istället, ihop limmad och målad. Så nu står den åter igen gömd i städskrubben medan den torkar.

Nu är David och Louises bilder i alla fall klara. Och mina. Ska bara få L att godkänna dom så vi kan beställa. Ja, givetvis från Crimson. Får se om de håller dygnsleveranstiden även i juletider.

Nu ska jag äta något innan jag springer tillbaka till jobbet.

Puss vänner :-)


Namn

Mail

Url


   Spara?