Dag 3: En familjemedlem

Jag skulle kunna skriva om barnen. Jag skulle kunna skriva om Björn. Men jag väljer att presentera min älskade vovve. Sonya. (Eller SockerSöta Sonya Sirap som hon faktiskt är döpt till. Eller döpt och döpt... Man döper väl inte hundar. Men i stamtavlan heter hon så.) Praktiskt nog har hon samma namn som min svärmor. Det kan leta till en del förvirrande situationer (nämner inga dock).

Nåväl.

Ett litet collage på min fina hund kommer här.

Sonya och jag är lite lika. Lite för tjocka, lite för hett temperament. Men i stort sett ganska trevliga att ha att göra med. Husse (Björn) retar sig allt som oftast på oss båda, och barnen gillar oss. Vi älskar att ligga och se en bra film i soffan, eller ta långa promenader i skogen. M.A.O - familjens enda brudar. Med skinn på näsan.

  Kristin - Photography

Hade bara ett objektiv jag använde ;) och vad det gällde en bild om dagen så var dett att jag skulle TA en bild om dagen och det gjorde jag faktiskt, tror jag missade någon dag bara under hela maj :) nu ska jag bara hinna retuschera alla men betaljobben kommer ju före :)


2011-06-04 / 23:25:29 Url: http://mouzieephoto.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?