Dag 2: Favoritpryl

Ja, här blev svaret inte så svårt. Även om mina två kameror fick vara med på bild, så är det D3´an (även kallade D4 har jag sett) jag tycker är min favoritpryl. Jag äe lite av en prylnörd, och älskar teknik som hjälper mig med bra saker. Vår bil låg först bra till att avbildas, (Saab 9-5 Vector), för den klarar jag mig verkligen inte utan. Sedan funderade jag även på min Tassimo espressomaskin, och min Philips glassmaskin. Men nä, min kamera ligger med varmast om hjärtat vad gäller favoritpryl.



Försökte först göra lite coola (ehrm) effekter genom att plåta D3´an med D300´an och LensBabyobjektivet. Men det så alldeles förskräckligt ut, ljuset var så dåligt här inne. Så det fick bli ajfånen som fick hjälpa till, tillsammans med instagram (oj, se där, också en favoritpryl. Borde nästan komma näst efter kameran då, för hur sjutton skulle jag klara mig utan min mobil? Speciellt eftersom den är en ajfån, med allt vad som kommer med det. Barnen lyssnar på sagor i den, jag lyssnar på sover till böcker (Storytel, och ja, jag vet. Parentes i en parentes), jag lyssnar på radio, kollar mailen ständigt (både privat och jobb) (ytterligare en parentes i parentesen), uppdaterar både facebook och twitter med onödigt vetande och bilder. Ja frågan är kanske inte hur jag skulle klara mig utan mobilen, utan hur ni skulle klara er om jag inte hade den).


Namn

Mail

Url


   Spara?