Syskonfotografering.

I förrgår hade jag en fotografering åt min kollega Angelica med hennes söta tvillingflickor. Angelica fixade picknick bland alla vitsippor, och sedan fotograferade vi. Det var kul att träffa både henne och hennes barn, och vädret var helt perfekt vissa stunder. Ljus dag och lite molnigt vissa stunder.

Det svåraste med fotograferingen var att få vovven Molle att hålla sig still hos tjejerna. Dessutom, ni som också fotograferar: svart hund + vita blommor = knepigt.



 



 



 


 Det kommer lite fortlöpande uppdateringar i inlägget vartefter bilderna blir klara :-)
  Angelika

Tack Hanna för en trevlig eftermiddag. Jättefina bilder! Jag är glad att du inte la ut någon på mig ;-) Det räcker med mina underbara barn och fyrfot. Kommer att bli svårt att välja vilka som ska bli förstoringar. Kram


2010-05-06 / 21:08:38

Namn

Mail

Url


   Spara?