Ny kompis.

Denna lilla runda goding har jag beställt från scandinavianphoto.com. Kommer bli en kul vän att ha med på sommarens bad - båt - familjeturer. Stöttålig, tappsäker och vattentät. Perfekt alternativ till systemarna.

(jag säger det igen, scandinavianphoto och cyberphoto regerar! Det var svårt att bestämma vilken av firmorna jag skulle använda, de är lika bra båda. Priserna ligger snarlikt, men det gäller att jämföra varje gång. Denna gång var scandinavianphoto något bättre i pris. Lite billigare, och med kameran fick jag även snorkelset och mp3 (vad jag nu ska med denna till då jag älskar min i-pod). Cyberphoto har alltid gratis frakt vid beställningar över 1000; och denna gång ingick det mp3 även där, men också minneskort och kamerafodral).



(bilder lånade från cyberphoto.com)


// Hanna

Namn

Mail

Url


   Spara?