Alvin.

För att inte vara orättvis så måste ju Alvin vara med på ett hörn också.


På nerdersta bilden tyckte jag nu i efterhand att färgmättnaden blev för hög.

För en gång skull gjorde Alvin som jag sa, när jag ville ha honom sittandes i trappan. Det händer typ en gång av hundra att han gör det, annats låter det bara: "Näe mamma, bill inte!" och så knallar han iväg åt andra hållet.
  ÄLIN

Hej Hopp!

Har tänkt så många gånger att jag ska fråga när du kommer in på macken o handlar, men det känns så avigt... Så då tar jag väl det enklaste o mest opersonliga sätter istället ;) Har du tid och lust att fota min 1-åring? Vi behöver lite snygga bilder att pryda vårt och alla släktingars hem med. Inget konstlat, men lite "fångade ögonblick" som jag och en vanlig kamera aldrig får till... MVH // Elin Larsson


2009-07-20 / 22:36:13 Url: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?