Familjefotografering.

Det här är bara en förhandstitt. Men vilket ljus vi hade! (känns som om jag säger så i vartenda inlägg nu för tiden). Lågt stående kvällssol och lite sensommarkyligt. Detta är egentligen inte en av de utvalda bilderna, men jag tog den ändå, då den är så spontan och verkligen visar hur fint det var den kvällen. Jag är verkligen lättförälskad i olika sorters ljus, och blir helt till mig är jag ser alla möjligheter. Bara väntar på att få visa bilden när familjen nedan står på en bro, med vatten under. Och vattnet under fungerar som en jättereflexskärm! Helt underbart ljus som verkligen belyste hela familjen!


(Detta var vinstfotograferingen i min "100 Gillaretävling" jag hade på facebook)



Egentligen har jag suttit med en helt annat fotografering ikväll, men eftersom jag inte ännu kollat med familjen om det är okey att visa bilder på bloggen så får ni se den här istället.

I morgon är det dags för ännu en syskonfotografering, men sedan är helgen lugn. Inget vanligt jobb, och inget fotojobb. Jag är ju ensam med barnen då sambon arbetar i Kina den här veckan, och verkligen allt går på sparlåga. Jag hinner ingenting, jag orkar knappt med mitt vanligt jobb och sedan allt runtikring. Men nästa vecka är allt som vanligt igen.

Gudars, nu måste jag verkligen rasta vovvas och duscha, tidig morgon i morgon bitti. Huvva.
  Mathilda

Ni ser verkligen ut att ha haft fantastiskt ljus!


2011-09-04 / 00:46:43 Url: http://photoandi.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?