Ny blogg..?

Jag har inte gillat namnet på den här bloggen senaste tiden. Det känns så bundet att just blogga om fotografi. Det var meningen när jag startade bloggen, men sedan har jag ändrat mig. Jag kan ju blogga om enbart det temat på min hemsideblogg. Så jag funderar på att ta bort denna (eller inaktivera/flytta innehållet) och sedan blogga på en annan adress som känns mer fri. Där jag kan blanda allt (jag har ju dessutom en annan privat blogg, men där är jag inte intresserad av att få några nya läsare direkt, den vill jag hålla privat även i framtiden).

Just nu stör jag mig så på att den heter just hannasFOTON, det finns så enormt många bloggar som heter något med "foto". Låter lite "småstadsfotografwannabee" (ja, jag är från en småstad, men kallar mig inte fotograf annat än när jag just gjort ett jobb).

Så, ja. Velig är bara förnamnet. Det är svårt att hitta en adress som är ledig OCH känns passande. Jag vill ha en kort adress som känns som Hanna.

Åh så svårt.

Namn

Mail

Url


   Spara?