Familjefotografering.

Det går lite länge mellan blogginläggen. Jag vill inte skylla på något, det handlar nog mer om vad jag prioriterar. Tyvärr tänker jag ofta på att jag vill och ska blogga. Men det blir inte så alltid, oftast kommer alla hushållssysslor emellan.

Nu sista tiden har det varit ganska knöligt, och motigt. Min licens för Photoshop har gått ut, och jag har inte hittat regkoden till Elements. Så jag har löst det tillfälligt genom att ta hem min gamla bärbara dator, där jag numer har en testversion av Photoshop. Så långt allt väl. Men den kan jag inte surfa från, för då surfar jag upp mammsens pott. Så jag surfar från den stationära. Men jag har ingen brännare, förutom i den tredje datorn. Så, idag har jag haft alla tre datorer på skrivbordet. Pysslat i photoshop, uppdaterat hemsidan, skrivit ut fakturor och etiketter samt bränt skivor. Det är ett evigt pillande med USB-minnet kan jag lova.

Jag kan visa ett collage från helgens familjefotografering i alla fall, sedan måste kila tillbaka till jobbet.

Jättetrevliga Marie, med sina underbart trevliga killar (både de stora och de små).




(PS Jag ska bli bättre på att använda Kategorier, jag slarvar så med det DS)

  Marie

Vilka snygga killar! Men vem är paddan av det kvinnliga könet? Kan du retuschera bort henne?

Jättefina bilder Hanna! Tack fina du för att du tog dig tida att fota oss! Vi återkommer när vi bestämt oss! Kram!


2011-11-01 / 22:40:25
  Hanna (admin)

Hahaha!



Jag hade fullt sjå med att se till att du inte framhävde din lesbiska sida ;). Något annat har jag inte tagit hänsyn till!



I och för sig kanske det kan fungera med en pixling a lá Aftonbladet...?



Tycker ni blev så fina allihopa! Så det så :)


2011-11-01 / 22:52:21 Url: http://www.hannamariafoto.se

Namn

Mail

Url


   Spara?