30 days photo challenge.

Jag haft svårt med motivationen senaste tiden.

Inte till att fotografera, finns mängder med oredigerat material i datorn som jag tänkt visa er. Men det är lite tungrott eftersom allt är nytt på datorn, det tar tid att hitta rätt mappar och jag har så lite tid att jag blir på dåligt humör när allt är ändrat. All min tid här vida datorn har gått till att göra det absolut nödvändigaste, alltså de jobben jag tagit åt mig. Och sedan hästjobbet med att ladda ner (och framför allt hitta!) alla macron, penslar, bakgrunder... Som låg kvar på gamla datorn.

Men jag ska komma i kapp med photo challenge, jobbar på det nu :-) Men jag lägger dom i datumordning så ni får kika ner i bloggen vartefter.

Igår fotograferade jag en studentmottagning, jättetrevligt. Och så härligt att sitta och känna att det blev riktigt bra bilder.

Dessutom stör jag mig grymt på att bloggen är så ful när man klickat i arkiv/coment/mm. Jag har gjort något (för länge sedan) i de mallarna och jag får inte tillbaka det som det var innan. Jag har ju inte tid att sitta och jämföra, jag blir galen. Funderar på att flytta hela bloggen, men även där brister det tidsmässigt...


Namn

Mail

Url


   Spara?