Raggsocka.

Haha, det var visst inte "allmänt känt" att islandshästar ibland kallas för raggsockor. Eller ullstrumpor :O Men det var alltså en islandshäst jag fotograferade tidigare i veckan. Första gången jag fotograferar islandshäst, så det var spännande att se vad för bilder det skulle bli.




Zeda kunde pussas, och visade det mer än gärna. I alla fall tills jag ville att hon skulle göra det på kommando, så jag fick det på bild. En gång gick det bra, sedan bytte jag vinkel  för att få med mer av himlen och då tröttnade hon. Dock blev det helt okey ändå, de bilderna jag fick.

På hemsidebloggen (www.hannamariafoto.se) finns det någon mer bild. Ni kan även kika in under "portfolio" (en ny flik), där har jag tänkt att uppdatera med mina egna favoriter från varje session.

Nu ska jag fortsätta med lite chihuahuabilder på Julia och Lily.


Namn

Mail

Url


   Spara?