Men oj.

Jag har glömt bort att blogga.

Normalt sett brukar jag ha det i åtanke, men sedan prioritera bort det (oftast till förmån för sömnen). Men de sista dagarna har jag inte ens tänkt tanken att sätta mig vid datorn. Wierd!

Jag har en tävling på Facebook om ni vill kika. www.facebookse/hannamariafoto är adressen för den som vill delta.



De senaste dagarna har jag även pillat på hemsidan, gjort några smärre förändringar som ni förmodligen inte ens märkt. Men som underlättar för mig.

Jag vill hemskt gärna ha in omdömen om HannaMariaFoto, så har du inte lämnat något ris eller ros så gör det! Formuläret finns på förstasidan på www.hannamariafoto.se.

Kanske bör visa en bild också, denna är efter fotografetingen med Josefina och söta Saga. Ute vid underbara Yxtaholms slott.


Nu är det dags för mig att natta mina småkillar.

Härligt med semester och sommarlov!


Namn

Mail

Url


   Spara?