Julia och Lily.

Julia är rena drömmen att fotografera, hur hon än gör blir hon makalöst fin på kort. 

Den här bilden gjorde sig väldigt bra i svartvitt, jag bestämde redan när jag såg den i kameran att färgerna skulle plockas bort.




Den här bilden nedan är även den redigerad lite utöver det vanliga. Har blandat om färgerna till en mycket kallare ton som jag tyckte passade Julias blonda hår och ljusa hund.


Kanske bjuder jag på något blogginlägg senare ikväll. Har en stor samling bilder som ligger på hög och väntar på att redigeras. Dels alla Julias bilder som faktiskt har prio ett. Prio två är dagens syskonfotografering som jag gjorde vid lunchtid. Och sista prioritet är hästfotograferingen som utfördes nu ikväll. För rättvisans skull tar jag bilderna i turordning. Och jag försöker blanda lite. En del på hemsidan, en del på bloggen och en del på facebooksidan.


Namn

Mail

Url


   Spara?