Funderingar.

Just nu sitter jag med lite bildbeställningar, utför några ändringar på bilder (kul att många gillar den här sepiatonade modellen på bilderna jag gjort), samt pillar på hemsidan.

Jag har tre veckor kvar av min semester, oj så skönt. Tyvärr börjar det verkligen blir sensommar, kyligare på kvällarna och det liksom rasslar i björkarna. Typskt sensommar. Men jag älskar ju hösten, så jag kan inte påstå att jag har någon ångest. Kyliga höstdagar är underbara på sitt vis!

Nu ska jag sätta fart med lite jobb här innan resten av familjen slår upp ögonen.


Ovanstående bild hade jag inte tänkt att använda, men så tittade jag närmre på den och såg hur fin den var. Jag har bara lagt den vanliga sepiatonen över, för den gillar jag personligen bäst.

Men titta på orginalbilden, som är alldeles rå ur kameran. Jättefin, eller hur.

 


Namn

Mail

Url


   Spara?