"Hallå".

"Glömde visst bort att det utlovades en rapport om mig.

Fast, det där är ju länge sedan nu. Jisses, vem bryr sig om det? Nu är jag en glad valp som just kommit på hur man busar på riktigt. Ni vet, bitas, skälla och bjäffsa, sno strumpor och gnaga i sladdar och böcker.

Jag mådde rätt tjyvens där ett tag, grönrockarna trodde det var ute med mig. Fast efter ett par dagar med dropp och lite antibiotika så var jag piggelin. Eller i alla fall på benen. Matte trodde att hon fått en lugn valp, tji fick hon. Jag har två veckorns uteblivit bus att ta igen.

Bäst är det att busa med min halvbror, Bonzo. Jäklar i min lilla låda vad jobbig han är! Bits och nyps och drar i öronen på mig. Och skriker gör han! Så fort jag vill gå undan är han där och gapar och skriker på mig. Typiskt grabbar.

Nä, här kan jag inte knattra längre, ska spela lite LEGO Batman med storebror.

Bit & Kyss // Esther"


Namn

Mail

Url


   Spara?