Framåt i tiden.

I fyra veckor har jag medvetet avstått från att boka fotograferingar, just för att få lite semester. Men nu börjar fotograferingarna närma sig, och jag sparkar igång höstsäsongen med en bröllopsfotografering nästa helg. Och javisst, höll på att glömma att jag har en gravidfotografering på söndag, egentligen när jag har semester men jag är så sugen på att fota så det är struntsamma att jag hade planerat att vara ledig. 

Jag är sjuk taggad för att fota bröllop, det ska bli enormt kul! Har ett anteckningsblock med mig ständigt, och plitar ner idéer och funderingar som poppar upp. Så jag har även en konsultationen blir i början av nästa vecka, och sedan rullar det på med familjefotograferingar och barnfotograferingar. Precis som jag vill ha det :)

Har dessutom flaggat för att jag vill ha lite parfotograferingar, så det bokade jag snabbt in två stycken. Höstiga toner och massa förälskelse, kan man annat än se fram emot sådana fotograferingar.





Ovan en bild på dundersöta Ella, barnens yngsta kusin.


Namn

Mail

Url


   Spara?