Datorlös.

Eller snarare internetlös. Så det blir dåligt med bilder, tyvärr.

Dock, mina vänner, har jag varit på möte. Det är sedan länge en tanke som lurat, men nu blev i alla fall mötet av. Och jag blev mycket positivt bemött. Mötet resulterade i en kontakt på kommunen ang min idé, en utbildningskväll i skatteverkets regi och en studiecirkel som Katrineholms kommun håller i.

Det kanske inte är så svårt att lista ut vad mina planer är.

Men jag ligger lågt, ett tag till. Jag har allt för många ytligt bekanta som vitt och brett basunerar ut planer och visioner som sedan rinner ut i snaden. Det är inte min stil, så jag tar det lite piano så länge.
  Susanne

Svar: En bild är det som gäller... så du får välja ut den du tycker är finast, även om det inte är lätt :-)



Kram

Susanne


2010-09-09 / 15:50:58 Url: http://kandy.se

Namn

Mail

Url


   Spara?