Twitter och instagram (bildlöst).

Har ni sett att jag lagt in ett twitterfält här till höger? Oftast använder jag mig av Instagram-appen i ajfånen, så man måste klicka på länken för att se bilden (har du en iPhone så sök på Instagram i appstore. Älskar den appen! Det är som flickr fast mobilt. Man söker olika användare, följer, lägger upp bilder och kommenterar).

Tyvärr känner jag ingen som använder Instagram, vilket är så synd för det är verkligen ett kul sätt att visa upp sina alster. Eller bara en vardagssituation. Dessutom kan man lägga till olika effekter på sina bilder, jag är ju lite svag för oldstyle-inspirerade bilder så den funktionen använder jag mycket. Sedan kan man välja för varje publicering hur man vill att andra ska se ens uppdateringar. Jag brukar välja att visa dem på twitter och facebook, men det är ju inte nödvändigt.

Scrolla in min twitter till höger så kan ni kika på mina Instagrambilder om ni vill. 

Och finns ni på twitter eller använder ni Instagram så tjoa till så följer jag er gärna. 


Namn

Mail

Url


   Spara?