Gratis fotobok.

Nu känns det som om jag har turen på min sida.

Satt och jämförde priser på fotoböcker. Jag har aldrig gjort någon, men längre varit grymt frestad att prova. Och på fotoklok.se halkade jag av en tillfällighet in på en passande sida. Det stod nämligen att om man äger en blogg, kan man få antingen en liten fotobok gratis, (inklusive porto) eller så får man en rabattkod som ger ett prisavdrag om du väljer en större bok.



Reglerna finns här.

Ett riktigt stort plus är att bilderna du använder för att göra reklam för fotoklok.se laddas ned i png-filer, vilket är perfekt för oss som gillar att göra egna text- och bildcollage.

Nu är programmet nedladdat, och jag är fylld av förväntan. Ska jag ta den minsta fotoboken, som jag av ren snålhet redan hade bestämt mig för innan jag fått nys om erbjudandet? Eller ska jag använda det som rabatt, och ta en större fotobok som blir billigare nu?

Jag har dock ingen aning om vilka bilder jag ska använda. Bara på barnen? Eller bilder som jag är mest nöjd med i allmänhet, från olika fotograferingar?

Eftersom jag fyller år på fredag (fick jag tillfälle att nämna det också ;-)) så kan jag ju se det som en födelsedagspresent åt mig själv.

Så kika in på http://fotoklok.se och kika själv.

(jag kommer uppdatera med fler inlägg när jag provat programmet, och även utvärdeta boken när den kommer hem)


Namn

Mail

Url


   Spara?