Emilbesök.

Emil med mamma Maria var här & hälsade på. Vi fikade på gräsmattan, och tog lite försommarbilder på Emil.





  Sara

Den sista bilden tyckte jag var helt fantastisk! Vilken kärlek det finns mellan mödrar och barn! De andra bilderna var naturligtvis kanonfina de också, men den där skulle ju kunna affischera stan inför mors dag! :)


2010-05-31 / 21:38:21
  Cecilia - mamma till Ella

Men GUD så fina! Jag gillade speciellt den sista extra mycket! Du är verkligen jätteduktig, Hanna!


2010-06-01 / 08:28:48 Url: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
  Hanna

Tack både Sara och Cecilia!



Jag gillar också den sista, och bäst var att jag fick ögonkontakt med Emil. Han har helt underbara ögon den grabben! Det ser ut som om jag störtredigerar dom, men jag gör ytterst lite över huvud taget. Just hans ögon behöver man knappt skärpa upp, dom är hur klara som helst. Han har verkligen skarp och intensiv blick.


2010-06-01 / 13:18:41 Url: http://hannasfoton.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?