Me is da WINNER!

Oh yes! Jag vann fototävlingen hos kandy.se!

De här fina orden fick bilden:

Vinnaren i tävlingen med temat "vänner" är Bidrag 5 med motiveringen:

En bild ska kunna upplevas på många sätt, men ändå berätta vad den handlar om, och vinnarbilden
tycker jag symboliserar allt vad jag tycker vänskap handlar om. Det är värme, tröst, trygghet,
glädje, sorg och kärlek. Vänner är stora och vänner är små, vänner är pojkar, flickor,
tre eller bara två. En bästa vän är det största man kan få!

Bilden på de två pojkarna utstrålar så mycket värme och kärlek. Den yngre pojken söker den äldre
pojkens tröst, och den äldre ger honom all den värme och kärlek han kan, så att den lille känner
sig trygg tillsammans med honom. En fin symbol för vänskapen är en varm kram.


Jag vann Moderskeppets senaste DVD "Kreativ retusch och montage".

Grattis till mig :-)
  Cecilia - mamma till Ella

Nej men åh! Stort grattis! Jag är dock inte förvånad.. Du är verkligen duktig!


2010-03-17 / 21:47:43 Url: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
  Kristin

Grattis, dom är bra, har fått alla dvd filmerna ifrån fotokkubben, underbara!

Jo men eftersom jag tar spontana ögonbliktsbilder ibland 10 cm över marken så vägrar jag ha ett stativ till det, haha, det skulle se ut ;)

Men trebensstativ med kulled är guld värt!

Ska ta bilder hemma hos Natta men vill att det ska vara hennes privata gossaker till lillpojken så det blir lite personligt annars är jag rädd att jag ska använda samma rekvisita som jag har här hemma hela tiden och det orkar ajg ej.. Men men har ju ej fått ordning på min retusch så..

Vilka blixtar har du kppt som du släpar på?


2010-03-17 / 21:49:31 Url: http://mouziee.blogg.se/
  Mamma

Vinnarbilden är min favoritbild av barnbarnen.Grattis!


2010-03-18 / 10:02:49
  Mia

Grattis säger också jag till dig! Underbar bild som säger mer än tusen ord - tycker domaren hos Susanne hittat allt i sin text, jättefint!


2010-03-18 / 15:54:57 Url: http://fredthevov.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?