Foto.

Idag har jag pratat med en reporter från en tidning, som skulle skriva om den formen av validering vi pysslat med i skolan. Jag visste att jag skulle skicka bilderna till henne, men inte att jag själv skulle bli intervjuad. Det var chefen för äldre och handikappomsorgen här i kommunen som tipsade min chef om mig. Jag skulle vara en bra förebild för de eleverna som gått. Sådant känns fin-fint att höra.

Här nedan är bilderna jag tog. Ett rent gruppfoto önskades. Lämnar redigeringen åt tidningen (fast jag måste erkänna att jag pillat pytteliiiite i skuggorna, plockat bort de fula skruvhålen i väggen samt rätat upp de bilderna som blev sneda. Jag vill ju inte lämna ifrån mig något jag inte kan stå för. Kunde själv inte ta bilden när jag själv skulle vara med, så vi fick en annan tjej att fixa det när kamera och blixt var färdiginställda)

Nu, time to vovvewalk och sedan da bed.




Namn

Mail

Url


   Spara?