Midsommar.

Jag gav mig själv datorförbud i ett par dagar, då jag fick dundermigrän och var liggandes i 36 timmar utan att kunna äta eller ens sitta upp. Nu känns det bättre, men huvudvärken molar fortfarande bakom ögonen. Midsommarafton firades i halv dimma, och det inte av alkohol utan av värktabletter. Jag låg väldigt lågt med allt på midsommarafton, satt mest på en filt i skuggan. Men traditionsenligt så hann jag i alla fall binda en krans åt pojkarna. Midsommarbilder med blommiga hårprydnader hör till.


 



Pojkarna kläddes i finskjortor, men själv orkade jag inte ens sminka mig. Satte enkelhet och bekvämlighet först, linneklänning och linneskjorta från P.O.P / H&M. Ingen bryr sig om man är finklädd när man ligger i en buske och migränspyr. Nu gick det ju inte så långt, tack och lov.

  Kristin - En mammas fotoblogg

Glad midsommar :) i efterskott dock..


2010-06-27 / 13:50:56 Url: http://mouziee.blogg.se/
  Kristin - En mammas fotoblogg

Den var ljuvlig, fick ju vara med familjen och tack :) Nu är det bara jobbsök efter sommaren som gäller! Planer för semestern?


2010-06-30 / 07:50:07 Url: http://mouziee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?