Emil.

Hann med en fotostund hos Emil också. Han var glad nästan hela tiden. Synd att jag hade brått bara. Men jag har alltid brått. Vad jag än gör.



Denna bild ska jag nog göra till svartvit i stället. Tror tonerna i den kan bli fina. Men just nu har jag inte det programmet jag ville använda. Photoshop Elements har jag precis installerat i min egna bärbara, förr låg den i Björns, men han fick rensa datorn när den krånglade tidigare i somras. Men. Alltid dessa men. Jag har inte kvar serienumret som följer med. Dumt nog finns det serienummer på alla andra cd-fodral som medföljde programmet, men just detta nummet finns bara inte någonstans. Åhhh så grinig jag blir. Jag kan redigera vid stationära datorn, men även där krånglar det. Den datorn klarar inte RAW-filer. Det gör däremot min lilla dator, men där har jag som sagt inget program som går att använda. Vad roligt allt är.


Namn

Mail

Url


   Spara?