Dagen.

Elis har spikat. Och spikat. Och spikat lite till. Vi har fullt med inspikade skruvar i alla (tack och lov ofärdiga) träväggar i trapphuset.



Alvin har mest farit omkring och busat och sprallat. Och lagt sig i det jag gjort. Snott saker. Gömt saker. Sådant som gör hemmapyssel lätt och smidigt ;-)

Och jag har sytt.

En paradhandduk till kökshyllan. Impulsköpte (allt för dyrt) tyg i syaffären. Det blev bara så fint, tycker jag i alla fall. I morgon ska jag fortsätta sy. Gardiner till vardagsrummet den här gången. Kommer inte hinna klart, men det är skön avkoppling.

  Sara

Ha ha, när jag ser den första bilden där han spikar och tittar in i kameran tänker jag bara: "NEJ! Tokiga unge, titta på hammaren och dina fingrar istället så du inte gör illa dig!" ;)


2010-01-12 / 20:43:08 Url: http://willman.blogg.se/
  Em

den vita "påsen" med tjejen på..?

vart har du köpt den..? min mamma gör sådana nämligen ;)



www.bjorklyans.blogspot.com


2010-01-27 / 08:35:33

Namn

Mail

Url


   Spara?