Toys.

I morgon får jag (förhoppningsvis) en anledning att rigga blixtarna. Mitt vardagsrum ska förvandlas till en studio igen då jag får finbesök. Om inte barnen sabbar saker och ting förstås. Jag vet speciellt en liten grabb som är fenomenal på att snubbla på sladdar... Börjar på A.

Just nu sitter jag med målärfärg i näsan, ja doften av färgen sitter i näsan i alla fall. Inget luktsinne har jag tack vare förkylningen, men målarfärg känner jag visst. Har färdigställt ett hyllplan till en hylla som jag ska ha som planteringsbord till alla vårblommor. Dessutom har jag målad en trälåda med handtag, där det ska få sitta lite vårlökar. Tallrikshyllan skulle behöva färdigmålas också, men ögonen mina hängde inte mer längre. Handlade åt mormor efter jag slutat vid åtta så jag var inte hemma förrän strax innan nio. Och då har jag jobbat sedan sju i morse. Jag får vara trött och självömkande.



Namn

Mail

Url


   Spara?