Surt.

Bloggen ville verkligen inte fungera igår kväll. Jag som tänkte börja göra om designen, men jag fick bara upp fellmeddelanden hela tiden.

Just nu har jag fortsatt måla. Men jag har sådan huvuvärk att jag måste ge upp. Dessutom har jag (som alltid vid migrän) inte ätit bra. Gröt klockan sex i morse och sedan två ägg strax efter tolv. Vilket jag kom på nu, och kastade i mig en macka. Mitt huvud är alltid min "mat-o-sovklocka", för slarvar jag med något av sömn eller mat så får jag ont i huvudet, i olika former. Matslarv ger oundvikligen migrän. Nu ska jag se om jag kan hitta något mer att äta, det är grymt svårt att motivera sig att stoppa något i munnen när huvudet gör så ont, men det enda som fungerar i längden är att just äta. Ordentligt.

  Kristin

Ett tips är att spara en version av bilden i Photoshop och ej i JPEG för då när du öppnar upp den filen i ditt program så finns alla lager kvar så då kan man se vad man gjort med bilden, om man använder sig av photoshop förresten det kanske du inte gjorde? Minnet är ju så bra, haha..

Ska också pyssla lite men jag ska fixa smycken till att börja med sen stäääda för det behövs här hemma. Händer till helgen då?


2010-02-10 / 17:45:02 Url: http://mouziee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?