Emil.

Klart jag måste visa en bild på Emil som var här och hälsade på. Han har de grymmaste ögon jag sett. Dom ser superredigerade ut, men i själva verket har jag bara redigerat bilden minimalt.


Jag har en grym fotoassistent vid namn Sonya. Hon deltar ständigt och hjälper till att hålla barnen tip-top i ansiktet. Inte ett dammkorn eller slemsleta får finnas.




Uppdaterar 09.39

Ytterligare en bild på Emil. Nu måste jag börja göra lite nytta här hemma. Frukost bland annat.

Ser fram emot morgondagen då jag ska fotografera en gammal väns barn. Det ska bli roligt, hon hade supergulliga små knattar! Det ska bli kul att träffa dom igen. Bara nu solen ser till att hålla sig framme.

Smolket i min bägare är väl att jag måste ordna barnvakt, och dessutom passa in en leverans på vajer som ska komma. Det är så typiskt Björn att ordna sådana saker när han själv inte ska vara hemma. Dessutom ska jag åka bilen from hell. Den som dånar så folk vänder sig om. Pickupen. Åhh om Björn bara kunde byta ljuddämpare. Får ta på mig solglajjorna och se helt supercool ut i oväsendet. Eller kanske hörselskydd. Barnens gröna Peltor. Yeah! Bilen känns så himla jag. Speciellt då jag gärna klär mig i kjol. Och så hoppa in i den där vrakbilen.

  Kristin - Mouzieephoto

Sötnos. Jag passade på att testa den när jag var på Media Markt igår. De satte den på en D700 som jag fick testa, lite häftig måste jag säga. Fast jag funderar på att köpa ett fast macro objektiv. Trivs du med ditt?


2010-08-06 / 12:35:53 Url: http://mouzieephoto.blogg.se/
  Sandra

Grymt snygg blogg! Urgullig liten kille :D


2010-08-07 / 10:19:36 Url: http://chasingstars.blogg.se/
  Kristin - Mouzieephoto

Jo det börjar luta åt ett sådant har också kollat i tidningen för att kolla omdömmen. Är riktigt glad då mitt sigma har fått bäst i test betyd på porträtt objektiv nu och jag köpte det i Januari, då blir man glad ;)

Då blir det ett tamron till helgen ;)


2010-08-07 / 23:24:15 Url: http://mouzieephoto.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?