Trädgårdsmässa.

Igår var jag och mammsen på trädgårdsmässa i Älvsjö. Då trädgårdsarbete inte ligger som mitt största intresse så kände jag en viss tvekan inför besöket. Jag trodde nog det skulle handla om olika plattläggningar och pooler. Och inget mer. Men jag blev grymt förvånad över att se att det faktiskt passade mig också, då det var mycket inredning och uterum och småsaker. Precis vad jag gillade. (Då jag som sagt är ganska ointresserad av trädgårdsskötsel hade jag grymt svårt för att svara på SVT´s fråga om trädgårdsskötsel och annat. Fruktansvärt pinsamt, tordes inte ens se nyheterna igår utifall klippet var med. Brrr.)

Jag köpte inte speciellt mycket, det finns så grymt mycket saker, men det mesta går faktiskt att få tag på häromkring. Ett par handskar från Garden Girl (som får grymt högt betyg av mig. Visst kostade de en slant, men de är så välgjorda att man inte ens känner att de sitter på), två krokar, en glasvas i form av en liggande blomma samt sju små miniflaskor med hänge att sätta skott eller enskilda blommor i.



Namn

Mail

Url


   Spara?