Jobbojobbojobbojobb.

Den här veckan är tuff, och det är hemmet, barnen och fotograferandet/datatiden som blir lidande. Jag hinner absolut ingenting när det är såhär flera dagar i rad. Mängder av jobb, och minimalt med umgänge med familjen. Någon av mina 12 schemaveckor blir så här, och det ser man inte när schemat läggs men när man väl jobbar det känner man att man skulle prioriterat en ledig stund framför timmarna. På denna schemaperiod jobbar jag delat på måndagen, ledig tisdagen, delat på onsdagen, möte+kväll på torsdagen och eftermiddag/kväll på fredagen samt delat lördag och söndag. Många kvällar det.

Så. det är med att uppdatera med bilder kommer liksom i sista hand. Bloggen (bloggarna) fyller mig med inspiration och glädje när tiden finns. Jag tänker inte ha pressen att uppdatera när jag inte har tid. Så borde det vara för alla som bloggar.


Namn

Mail

Url


   Spara?