Förlåt men,

jag har inte haft tid att uppdatera här. Jag är min kvällsvana trogen, vilket innebär att jag somnar vid åtta/nio på kvällen när barnen läggs. Idag kommer det heller inte bli något uppdaterat, jag jobbar delad tur och däremellen har jag varit på möte på banken, värmt mat åt mormor, läst arbetsmiljö (nu ska jag egentligen sitta med det) och sedan tillbaka till jobbet. Väl hemma ikväll kommer jag fortsätta med arbetsmiljön så jag kan validera det i morgon utan problem.

Morgondagen ser lika stressig ut. Jobba delad tur, igen. Sedan ska jag handla åt mormor, hinna köra henne till vårdcentralen här i Flen innan jag börjar klockan 13 med valideringen. Och så börjar jag jobba igen, vid fyra.


Som du kanske vet, jag är oslagbar. Jag far hellre fram emot min vilja, än vänder.

L. Winnerbäck.


Namn

Mail

Url


   Spara?